Kızlar nasip olursa adet olunca klomen denicem bir defa kullandım baya oldu ama çok yumurta olunca çatlatma iğnesi vermedi onlarda kiste dönüştü sonrada korktum denemedim 😔😔 Geçen ay kan tahlili yaptırdım amh 1.01 çıkmış😍 geçen sene 0.28 di çok şaşırdım prolaktin biraz yüksek çıkmış onun içinde dostinex yazdı istersen adetin gelince yine klomen deniyelim dedi çatlatma igneside yaparız dedi ama burda okuduğuma göre Letu diyede bir ilaç varmış burdaki ismi letrozol size danışmak istedim tecrübelerinizi yazarsaniz çok sevinirim adetime az kaldı hayırlısı 🤲🏻❤️❤️ artık olmazsa zaten Türkiye’ye gitmeyi düşünüyoz tedavi için