Biz Leo koyduk Aslan anlamına geliyor o da herkes aslanlar aşırı hareketli yaramaz oluyor yerinde durmuyor koymayın dedi ama bilmiyorum 😆 şu an karnımda ve evet aynı dedikleri gibi 35 haftalık olacak yeri daraldı diyor doktor ama hiç umurunda değil 7/24 durmuyor doğunca da böyle olacaksa ismin etkisi heralde diyeceğim 🥲