Anneoluyorum23 benımde Kasım sonu aralık başı gözüküyor. 1 tane kışlık aldım hafif kalın 1 tane normal gecelik inceliğine aldım. Çünkü ilk dogumum da Eylül altındaydı hastaneler sıcak zaten ama evde ben menopozlu gibi sürekli terliyorum ilk 1 sene abartısız dısarda akar yagarken gece uyanıp 3 tshirt değişiyordum. Bu kişiden kişiye değişiyormus ki normalde üşürüm ben 🙄 o yüzden 1 kalın 1 ince aldım. Şimdi yine gözüme kestirdim 1 takım daha alıcam incelerden. Elbise kullanamam ben rahat edemem o yüzden alt üst takım aldım