Sunrise Asgari ücretli çalışan anne olupta, 1 Temmuz 2023 sonrası doğum parası ücreti alan annneler, acaba ne kadar bi ücret yatırılıyor?
Aysenuryayla Sunrise ortalama alacalın para 34 bin civarı ama hepsi bir yatmıyor yarısı doğum yapınca yarısıda 2 ay sonra hesabına yatıyor sgk dan başvuru yap doğum yaptıktan sonra
nevermindcanim Sunrise ya bana da 3 bin küsür bişey yatacakmış ama az geldi bana ya primim de asgari ücretten yatıyor yani anlamadım ben bu işi
TgbHmz Ben 3 eylülde erken doğum yaptım 3 haftalık bir para yattı sadece 6 bin küsür geri kalan ne zaman yatar bilmıyorum bende bekleyeyim buralarda 😊
Sunrise TgbHmz 3 haftalık olduğunu nerden bilebiliyorsunuz? Yarısı doğumla kalan yarısı izin bitimi yatıyor diye okumuştum bi yerde
TgbHmz Sunrise 15 ağustosta 32. Haftam doldugu için izne ayrıldım 35. Haftada doğum yaptım e devlette 15 agustos 3 eylül yazıyordu doğum öncesi o para yattı doğumdan 1 hafta sonra
Goksu2023 Sunrise yok hayır doğumu ne zaman yaparsan ilk para doğumun olduğu tarihe kadar hesaplanıp yatıyor geri kalan para da doğum izni bittikten sonra yatıyor
Sunrise TgbHmz hımm hayırlı uğurlu olsun bu arada. Bebiş sağlıklı iyi değil mi ☺️ kabaca 3 hafta da 6 küsür yatarsa , 8 haftaya 20 bin gibi bişey yatıyor yine heralde
TgbHmz Goksu2023 Benim doğum iznim aralık ayında bitecek o zamandan sonra mı yatacak yani ama benim coğu arkadaşım aylık olarak almış ya da doğum yaptıktan 1 ay içinde 2 parça halinde almış eğer doğum izninden sonra yatarsa saçmalık olur ücretli izin sonuçta 😑
Goksu2023 TgbHmz maalesef aralık ayında bitince alacaksınız özel sektör ise böyle oluyor kamu da aylık alabiliyorsunuz
TgbHmz Sunrise Çok şükür iyi bebeğim küveze girmedi😊 çok teşekkür ederim darısı başınıza tüm anneler sağlıkla alsın kucağına internette asgari ücretle çalışan biri 37 bin alacak yazıyordu ama ne kadar doğru bilemiyorum😊
Sunrise TgbHmz o çok abartı bi rakam bence . İşyeri muhasebecim 20 bin gibi bişey dedi de o yüzden alanlar daha net bilir diye sormak istedim bende. Tabi keşke 37 bin olsa
Sunrise betuss12 benimde doğumum 15 Aralık gibi olacak Allah izin verirse. 32 haftada çalışamaz raporumu başlatıcam.
TgbHmz Sunrise Sormayın o da doğru ama bence doğumdan belli bir süre sonra yatması lazım mantık olarak zaten iznin bitip işe başlayan da oluyor o zamanda o paranın çok bir önemi kalmıyor 😊