Halin 7 haftalık hamileyim Belimin kenarları yani böbreklerimin olduğu yere ağrı giriyor iki yere de normal mi sizde de oluyor muydu
2kucukbebis Halin Bende şuan 7+2 hamileyim. Geçen hafta kontrole gittiğimde doktoruma sormuştum kasık ve bel ağırısı konusunu ve normal demişti.
bebegimmm60 Halin Hayırlı olsun bebeşini sağlıkla kucağına alırsın inşallah bel ağrısı gayet normal haftalar ilerledikçe ağrımadık yerin kalmıcak afedersin insanın kuyruk sokumu bile ağrıyor 🤣
HilalOturak Normal korkmana gerek yok. Benimde kasıklarım ve bel ağrım çok olmuştu. 19 haftalık oldum bel ve kuyruk sokumu ağrım arttı. Banada normal demişti dr.