11 gün önce spinal oldum. Açıkcası herkes kolay diyordu, doktorumda alanında çok iyi, fakat benim için zor geçti. Evet acı hissetmedim, fakat bebeği çıkardıklarını çekişmeleri herşeyi net hissedince panik oldum , bebeğimi çıkarırken midem bulandı ve organlarım yer değiştirdi sandım, çok değişik korkutucu bir histi.. bağırdım ve sanırım bana sakinleştirici yaptılar. İlk gün okadar ağrı kesicilere rağmen ağrıdan kıvrandım, ayağa kalkamadım, ikinci günde çok kötüydüm. Şuan 11.gün evet çok iyiyim fakat spinal bende travma olarak kaldı.. kolay değilmiş