Srny77 Devlet hastanesinde nst ye ilk ne zaman giriliyor? İlk önce dokdorun yanına mı gidiliyor yoksa kilo, tansiyon-nabız ölçen kişi direkt muaneden önce nst ye mi bağlıyor?
Zeynepli12345 Srny77 daha nst sürecine girmedik ama doktorun kapısında kontrolden önce nstye giriniz yazıyordu
Churcill Srny77 benim gittiğim doktorun biri 30 haftada alıyodu diğeri 36 da alıyodu. Birinde direkt nst ye gitmiştim diğerinde önce doktora muayene olduktan sonra nst ye girmiştim. Daha sonra muayene öncesinde girmeye başladım tabi. Yani doktora göre hastanenin sistemine göre değişiyo
gulnurkrms Srny77 Ankara şehir hastanesinde 35de başlıyor 35 ve üzeri olanlar önce nstdeye bağlanıp öyle doktorun yanına geçiyor
Mlsabra Srny77 tansiyon ölçülen yerde olması gerekiyor diye biliyorum yani benim gittiğim öyle doktor muayenesinden önce nst’ye alıyorlar oradaki hemşirelerden bilgi edinebilirsin nstnin hangi odada olduğuna dair
ardengunes Srny77 benim doktorum 32 de başlattı her hafta çağırıyor ilk muayene oluyorum sonra nst ye giriyorum yarım saat falan kalıyorum sonra tansiyon ölçülüyor nst kağıdıyla doktorumun yanına gidiyorum
Kukulikukuli12 Srny77 İstanbul çam sakura 32 den itibaren alıyor. Önce doktora muayene oluyorsun kagıt yazıyor nst gidiyorsun sonra nst sonucu göstermek için tekrar doktorun yanına gidiyorsun.