Srny77 Devlet hastanesinde çift kişilik odalar oluyormuş ve öncelik oraya koyuluyormuş. Bu odalar nasıl oluyor, sadece arada perde mi oluyor?
myangelson Srny77 yani Diyarbakır’da devlet Hastanesi’nde arada perde vardı başka iller nasıldır bilmiyorum ama genelde hep öyle oluyor 🤷🏻♀️