Zeynep_17 söylediğin antibiyotiği kullanmadım ama hamileyken kullandığım antibiyotiğin haddi hesabı yok. Damardan serum olarak , toz olarak , hap olarak , kalçadan iğne olarak çok antibiyotik yedim. Doktorlar hamilelerin kullandığı şekilde ilaçlar yazıyor genelde sende belirttigin için ona göre yazmıştır.