Lee Kızlar ben şeye ağlar oldum gebeliğin ilk aylarında böylemi oluyor . Anlamadım gitti bir şey izliyorum ağlıyorum😢
2kizannesi- Lee Evet bende öyleydim toparladım çok şükür hiç bi şey yokken bağıra bağıra ağlamıştım ilk haftalarda
Aryamom- Lee ilk haftalarda bende pantolonumun düğmesi koptuğu için hüngür hüngür ağlamıştım çok garip bişey oluyor malesef ☺️☺️
2kizannesi- Lee Kız dua et geliyor, benim eşim iki haftadır şehir dışında iş için ben napayım inşallah Pazartesi Salı gelicem dedi ama nasip 🤷🏻♀️😬