234Seda Kızlar 32+1 günlük gebeyim bazen kasıklarımda ağrı oluyor bıçak saplanıyormuş gibi 4 dakika sonra geçiyor ağrı. Az önce de oldu sol kasıkta keskin bi şekilde sebebi nedir acaba
Gizemgizm 234Seda sebebini kesin bilemem ama ben kasık ağrısı yaşadığımda regl haftamda oluyorum. Hamile olmasaydım yaşayacağım reglin acısını yaşıyorum baya baya. Normaldir inşallah sizin de 🤲🏼