EUEUEU ilk elime geldiğinde doktora gittim o zaman çapı daha küçüktü gitgide büyüdü ancak belli cm ye ulaşmadıkça alınmıyor o yüzden aldıramamıstım regl döneminde kolda ve memede hafif agrılarım oluyordu. Son gittiğim doktor alalım dedi sonrasında hamile olduğumu öğrendim bu tarz kitle/kist vb şeylerde sürekli takip ettirmek önemli yani ihmal etmeyin diyor herkes ben su an hamilelik sebebiyle gitmiyorum doktora ama doğum sonrası tekrar muayene olacağım. Ayrıca doktorum eger çok çok korkuyorsan 1 kereye mahsus hamilelikte de ultrason cektirebilirsin dedi ben gerek duymadım