Arkadaşlar merhaba, 23. haftanın sonlarına yaklaşıyoruz bebeğimle. Akintim oluyor hafif sari-beyaz renkli.
Bunun yanısıra işe gittiğimde de tuvalete gittiğimde (işe yürüyorum her gün 15-20 dakika) iç çamaşırımın ıslandığını görüyorum. Neden oluyor anlamadım? Terliyor muyum? Bir vajinal enfeksiyonum mu var? Biraz vajinal kasintim olmuştu geçen hafta, yoksa Allah korusun amniyon sivisi sızıyor olabilir mi? Bu konuda fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.