Hayırlı günler kızlar. 26 haftalık hamileyim. İlk muayeneme 15 temmuzda Bahar Taş a gitmiştim. Sonra randevu bulamadım ve beyhekime gittiğini öğrendim. Sonrasındada elmas uluerle devam ettim ama hem Bahar Taştan memnun olanlar var hemde beyhekim hastanesinden. O hastane ve doktorda doğum yapan var mı? Doğuma ebeler mi giriyor doktor mu?