mermaidzak Henüz 4+5 haftalık gebeyim. Regl olacakmışım gibi bir ağrı var. Bu durumu yaşayan var mı ne kadar sürüyor?
Aslii35 mermaidzak kuzum gebeliğim her haftasında yaşayacaksın onu malesef ki normal yani ben 30 haftalığım hala yaşıyorum
Aslii35 mermaidzak evet evet ara ara ağrıların olur şuan bebiş tam tutunma aşamasında onun ağrısı olur sonra rahim büyüyecek onun ağrısı olur normal yani korkma 😂