Ecrinimleyla Benim eşim de birgün olsun lafını etmedi, bizim çocuğumuz sonuçta her türlü seveceğiz, hem herşey yolunda parlaklıkda geçti vs diyor ama elimde değil.. Tam unutuyorum birden bire aklıma geliyor.. Dün doktordaydım, doktor herşey süper dedi buna rağmen kuruntu yapıyorum.. Hamilelik piskolojisi, birde hissediyorum çocuğum sapa sağlam sağlıklı doğacak ozaman da hamileliğimi kendime zehir ettiğim için üzülecem:(