duriskonunannesi Melodimm ben ergenligimden beri geceleri dışında sutyensiz gezmedim hiç gezemem de ,evde bile,ama sikmayacak rahat iç çamaşırı olacak şekilde , onun dışında yapısal da olabilir 2. Ye hamileyim bakalım ilkte sarkmayan 2. De sarkacak mi 😁
duriskonunannesi Herkesfarkinda ben de benimkiler azıcık büyük kalsın dedim eskisinden de kuculduler emzirme sonrasi kim neyi isterse olmuyor sanırım 😬 iyi bir doktor bulursanız çok da zorlu olacagini sanmıyorum kendinize de iyi bakarsanız iyilesirsiniz hemencecik ,baksanıza ünlüler her ay bir yerlerini yaptırıyorlar hala da ekran önünde geziyorlar karar verdiyseniz mutsuzsaniz yaptırın 😊
Herkesfarkinda duriskonunannesi daha yeni doğum yaptım sezeryan ile bu acı çok büyüktü.yeni yeni geciyor.meme operasyonunu kaldırabilir miyim çünkü küçük bebeğim olacak ağır kaldırmamak gerekiyormuş
Melodimm duriskonunannesi Bende uyurken takmam.Zaten doktorlar tavsiye etmiyorlar uyurken takmayi.Bakalim😂♥️Sağ Salim doğsunlar insAllah🤲🏻
duriskonunannesi Melodimm herşeyin çözümü var da şu çatlakların çözümü %100 yok ben de çatlak olusmasin kismindayim 😁
Melodimm duriskonunannesi Göğüs etrafinda mor damarlar çıktı.Catlakmi diyilmi bilmiyorum.InsAllah olmaz.Orda olurmu onuda bilmiyorum.
teachermom1 Herkesfarkinda Dr. Mert Sandıkçı. Benim eşimin hocası kendisi kocaelinde kliniği var. Benden sonra yakın arkadaşım da yaptırdı, o da çok memnun kaldı. Benim özgüvenim çok gelişti ameliyattan sonra, kıyafetlerimi çok mutlu giydim. Eğer size iyi hissettirecekse mutlaka yaptırın. 🎈
Herkesfarkinda teachermom1 teşekkür ederim 🥰 kas altı mi kas üstümü yaptırdınız acaba çünkü ikisinin iyileşme süreci farklıymış
duriskonunannesi Melodimm mor damarlar gebelikte oluyor da benim süt dolunca bir iki çatlak olmuştu göğsümde
Rbytkn Herkesfarkinda ben bunun için spora gideceğim göğüs dikleştirme sadece ameliyat ile olmuyor ki, egzersizlerle de oluyor çünkü orasi kas kasi çalışmakla duzelebiliyor, elbette biraz zaman alır ama müdahale etmekten iyidir benim için 🙂
Minikperi Rbytkn Meme yapısının içinde kas yoktur. Memenin hemen altında, kaburgaların üstünde kas dokusu bulunur ve meme bu kasın üzerine yerleşmiştir. Meme tamamen yağdır. Eritseniz sarkar, kilo alsanız dolgunlaşır. Yani egzersiz etki etmiyor. 🤷🏻♀️
duriskonunannesi Herkesfarkinda bebeğin anne sütü alıyorsa ertelemen gerekebilir bu süreci , belki 2 yaşına doğru yaptırabilirsiniz biraz daha kucak bebesi olmaktan çıkıyorlar
__mom1 Çocuk düşünüyorsanız ameliyat olmayın tekrar eski haline döner çocuk sayısını tamamladıktan sonra ve vermeniz gereken kilo varsa eğer verdikten sonra ameliyat olun