Kasıklarımda adet sancısına benzer bir ağrı var belime vurdu yarım saat arayla geldi ama gerçek sancı olsa anlarsın dedikleri derecede zorlayan bi ağrı değil ilk geldiğinde lavaboya koştum kahverengi uzayan bir şey geldi peçeteye az miktarda şimdi duşa gireceğim geçecek mi acaba diye böyle bir durum yaşayan var mı 38+3 deyim bu arada