Eslemanne Gebelik koleztazi geçici biseymi?yani gebelik koleaztazimuz olsaaa hberimiz olmasa 2 ay sonradan suphelip test yapsak çikmasa ama onceden varsa?umarim anlatabildim
Cansel-58 Eslemanne Bebeği tehlikeye sokan bir durum olduğu için genelde 37.haftaya girildiğinde doğumu gerçekleştiriyorlar. Doğumdan hemen sonra da geçen bir durum zaten. 37.haftaya gelene kadar da ilaçla tedavi edilmesi gerekiyor diye biliyorum.
Ayse321 Eslemanne gebelik kolestazi gebeyken olan bisey kaşıntidir ve doğum sonlansna kadar sürer doğum yapınca gecer
Eslemanne Cansel-58 hayir yanlis anlattim sanirim yani mesela 5.ayda baslayip 6.7.8 ayda geçermi ilac kullanmadan.yani meslea 5.ayda basladi haberimiz yok sonradan geçermi kendi
Eslemanne Ayse321 yanlis anlattim sanirim mesela 5.ayimzida baslasa 6.7.8 de ilac kullanmadan geçermi kendi yani haberimiz yok mesela
Ayse321 Eslemanne bildiğim kadarıyla geçmiyor doğum yapana kadar devam eder ancak doğum yaptıktan sonra geçer bende olmuştum Bi arkadaşım da olmuştu onunda doğum yapınca geçmişti hatta bunun için hastanede bile yatmisti zaman zaman baya zor Bi hastalık