Bmbe21 iremkoftercioglu Ay ben orduevinden gelin geldim kosekoye sonra uzuntarlaya taşındık. Baya yakınmışız. Hemen tanışalım 😂
Bmbe21 aylinaydinel41 selam, atakent cihana gidiyormuşsunuz sanırım öyle gördüm de bende Ayfer hanıma gidiyorum orda çok memnunum da sanırım şehir hastanesine geçeceğim muayene ücretleri çok yükseldi yaa
masal_94 Bmbe21 sehir hastanesine kaydim olsun diye gitmiştim hiç düzgün ilgilenmediler. Umuttpe bile orda daha iyi yeni açılmasına rağmen
aylinaydinel41 Bmbe21 evet Betül hanına gidiyorum ben çok memnunum hakkınızda hayırlısı olsun inşallah güzel bir doktor bulursunuz
nb- Parsmommy ben şu an eray çalışkana gidiyorum yayhakaptan da özel kliniği var. Ama detaylıda bş sorun çıkmazsa inşalah sornasında değiştirmeyi düşünüyorum. Aklımda gölcük medarda bertan bey ve aktifte öner bey var
Parsmommy nb- ben detaylı için gideceğim Eray bey e sadece 🤗 Bertan beyi hiç duymadım ama öner bey i çok sık duyuyorum
cutecik nb- bertan beyde çok iyi ama öner beyin yaklaşımı bana çok daha iyi geldi bende öner beye gidiyorum kesinlikle tavsiye ederim :)
Btl61 masal_94 cihan hastanesi ayfer cora ya gidiyorum bende az kaldı benim memnun kalırsam yazarım burayada
masal_94 Bmbe21 kadin doktordu ama adını hatırlamıyorum. Kalp atışını ilk defa dinleyecektim dinledi kalbi atıyor dedi kapattı dinletmedi bile. Çok önemsemedi yani . Eşleri içeri almıyorlar birde
Bmbe21 Sultannbstrk bizde kosekoyde oturuyorduk yeni taşındık uzuntarlaya. Aktif hastanesi derken ışıkların oradaki ki devlet hastanesinden mi bahsediyorsunuz