Erva18 Kizlar dun test yaptim negatif bugun yaptim kaldıkça çizgi cıktı kuruma olsa dün de çıkmaz miydi aynı marka çünkü heveslenmek istemiyorum
Hzzz Erva18 kuruma cizgisi hepsinde olmuyor canım ilk 5 dk icerisinde cıkan cizgiyi dikkate alman gerekir dk.tutsan iyi olur
Edos123 Erva18 adetinize kaç gün var. Ben akşam test yapmıştım negatif çıkmıştı sabah şans eseri baktığım da pozitif gördüm ve ertesi günü tekrar ettiğim de hep silik çıkmıştı hamileliğimi öyle öğrendim 🤗
Medinehnm Erva18 testi tekrarlayın iki günde bir benimde öyle oldu yok sandım sonradan cıktı koyulaştı da koyulastı
Hzzz Erva18 benim oyle olmustu bir cok kez markayla alakali bir durum değil hormonunuzla alakali bir durum.ilk 5 dk da ciktiysa gozunuz aydin birde acele etmeyin adetinizin gecmesini bekleyin tekrarlayin
Hzzz Erva18 tamam sen acele etme birde kafanda kurma oldu olmadı diye adetin geçsin bi test daha yap hepimiz gectik o dönemlerden seni cok iyi anliyorum her gun test alip yaptigimi bilirim sabirsizlanip ama gununu beklemek en güzeli
Medinehnm Erva18 benim adet gecikmişti ona rağmen cıkmadı cünki adet düzensizliği pcos var gec döllenmeydi beklediğim adet günümden on gün sonra netleşti
Hzzz Erva18 her zaman ayni beta degerine yada hormon değerine sahip olmuyoruz ya o yüzden canın testlerde farkli sonuclar cikiyor