Selam kızlar 19 haftalikken rutin testlerde alt ve ast degerim yuksek cikmisti karaciger usg cektirdim safra kesemde çamurlasma cikti.sonraki aylarda alt ve ast degerim duştü ama dün ögrendim ki alt ve ast yüksek cikinca gebelik koleztazi olabiliyomuş safra asidi testi yapilmasi gerekiyomuş suan 34+0 ım 1 haftadir ellerimin uzeri kaşiniyor doktor alt ve ast ne baktir yiksek cikarsa safra asidi testi yapalim dedi.ama aylar oncede yuksek coktiginda ya koleztaz varsa haberim yoksa boyle bisey olabilirmi????