Çözümü erik suyu. Erik marmelatını sulandırıp içiyorum ve o posası beni rahatlattı. Onun dışında denemediğim şey kalmadı. Kayısılar zeytinyağları hoşaflar kefirler aklınıza ne gelirse. Kızlar 38+2 den yazıyorum. Bu demir ilaçları beni de çok kabız yapıyordu. Geç keşfettim son 1 aydır falan çok rahatım çok şükür 🙏🏻