Beyzanrrr makbule16 ben acı badem yağı kakao yağı ve bio oil yağı kullanıyorum Allah’a şükür hiç yok catlagim
Zeynneepp makbule16 tatlı badem yağı kullanıyorum ben çatlak olsa bile düzenli kullanımda geçiriyor bir deneyin isterseniz
bdenerigokce makbule16 sante plusı öneriyorlar ama ben kullanmadım bilmiyorum, bir de ne kadar bana iyi geldi diyen olsa da sen deneyip görmeden bilemezsin. Başkasına iyi gelen sanada iyi gelecek diye bir şey yok🤷♀️
Beyzanrrr makbule16 hepsinden de memnun kaldım zaten badem yağıyla kakao yağını ben birleştirdim bio oil yağı da çok güzel bunları kullanabilirsiniz