Icımde ne hısedecwgımı bılmıyorum buraya dökmek ıstedım ıhtyacım var destegınıze evlendıgımden beri kaynanam görümcem üstüme geliyor 37 hafta 6 gunumdeyım içim kanıyor benı çok kırıyor esım tek gıdecgım doğuma ve korkuyorum ilk gebelıgım ve daha 11 ay evlıyım o kadar evde sıkılıyorum ki anlatmam evden çıkmama ızın vermıyolar esım yarın sehır dışına çıkacak bıde kaynanamlar bana baskı üzüntü yapıyolar gece sancım olcak tekım çok stres ve üzüntüdeyim derdımı bile düzgün anlatmıyorum burda ıhtycaım karşılanmıyor ılk çocuğuma mıletın kıysfetı ve besıgını kullanacağım almadılar başkalarından topladılar eşim pekı nıye bana kötü oldu onu anlamıyorum benden nefret ediyor hep aılesını dınlıyor bu haftalarda yalnızım benimde kimsem yok annem hayatta değil dua edın bana ne olur bebegıme bırsey olmasın ondan başka kimsem kalmadı