miray_aden Kizlar rahatsiz edici derecede bi bel agrim var ve gogsumden sut geldi 36+6 haftaligim hastaneye gitmem gerekir mi sizce bekliyim mi yeni basladi dinlenme pozisyonundayim gecmiyor biraz da midem bulaniyor
Tugceliko-19 miray_aden göğüsten süt gelmesi çok normal 30. Haftadayım benim de sıkınca geliyo da bel ağrın için bi şey diyemiycem başka bi belirtin yoksa biraz bekle baktın olmuyo o zaman gidersin hemen
miray_aden Tugceliko-19 Skinca benimde geliyo da bu sefer kendi kendine oldu baya tisortum sirilsiklam oldu gogus tarafi ilk defa oldu yani sasirdim. Bel agrim siddetlenirse daha cok gidicem yalanci agri mi acaba onu anlayamadim
Tugceliko-19 miray_aden oluyo öyle kendiliğinden geldi . Doğum sancısı hiç bi şekilde geçmez dinlensen de zamanla da geçmez diyo benim dr . Belki ayak ağrısı diyorlarya odur günün yaklaşmış sonuçta . Bi git olmadı yani yok deriz çıkar bi de yanlış bi şey söylemek istemem