Snyaydm Merhaba kızlar 13 gun gecikmem oldu hastnde test yptm geblik negatifbl cikmisti sonra hastalandm ztn addetem biteli 4 gun oluyor bugn tekrar adett kanamam oldu ama tabi grip oldum dun ilac almistm acaba ondan mi kayankli acile gorunmem lzm mi sizce