Ozge_ylmaz ben yeni 37 haftaya girdim doğum belirtim olup olmadığını çok anlamasamda yalancı sancılar arada oluyor yeri geliyor belime sırtıma çok kötü ağrı saplanip gidiyor karnimda bazen çok ağrıyor ama devamlı olsa doktora giderim ama devamlı olmadığı için normal ve vajinaya baskı arttı ağrı o taraflarda daha çok bu haftalar hayırlısı yine de doğum zamanı bakalım nasıl olcak