Leydi9 çok rahattı,çıkınca bol su bitter çikolata ve kahve için baş ağrısı yaşamazsınız. Açıldıktan sonra yürüyn yürüyüş önemli ağrıları azaltıyor ve gaz çıkarmanızı sağlıyor,sütünüzün geleceğine inanın benim de hemen gelmişti gelmezse de endişelenmeyin o süt illa ki gelecek,hastanede olmazsa evde duş yiyecek ten tene temasla filan gelecek merak etmeyin. Çok güzel bir doğum dilerim. Ne kadar rahat girerseniz o kadar eahat geçecek