Melti Kukulikukuli12 benim de konuştuğuma bakmayın daha doğurmadım bile 😅 sadece yapmayı çok istiyorum
Kukulikukuli12 Melti inşallah yaparsın ya bez fiyatları uçtu gidiyor. 😄 Benım 2.bbeepğm olacak ilki 2 yasında habire bez alıyoruz stojluk 😄 Eşime diyorum menopoza girene kadar bize bez parasına calısacak son bir ben 2 kız ohhhh bez bitse ped cıkacak 😆😆😆😆
Melti AlpEmir çeşitli uygulama varyasyonları var zaten ben de kakadan umutluyum ama çişleri sürekli yakalayabileceğimi sanmıyorum.