Brglgktrk09 Maalesef yok diyarbakırda devlet hastahaneleri berbat ve hemşireler insana gavur gibi davranıyorlar, benim psikolojim bozuldu orada gördüklerimden, kadının kanaması var yerde sürüklediler kadına hala o haldeyken diyorlar ki kalk yatağına yat , meğer kadın ve bebeği iç kanamadan ölüyormuş ben ve yanındaki refakatçi bağırmaya başlayınca kadına müdahale edip acil ameliyata aldılar, kadının rahmi kanla dolmuş iç kanamadan , doktor demişki yanındakiler hayatını kurtarmış ortalığı ayağa kaldırarak, o kadını o halde bırakıp gideceklerdi sussaydık, bense sezaryen sonrası affedersin büyük tuvalete çıkamadım 3 gündür bir şurup var duphalac resmen versinler diye yalvardım, saatlerce bana acı çektirip binbir triple şurubu verdi hemşire o tipini görsen şeytan görsün dersin , kendim öğretmenim orada gördüğüm muameleyi unutamam , mecbur kaldığım için orada doğum yaptım, hayalim özel süslenmiş hastahane odasıydı oysaki , size tek tavsiyem altınınız dahi varsa bozdurun özelde doğum yapın riskiniz yoksa , bak kendim Malatyalıyım, malatya tertemiz devlet hastahanesi bir de asla böyle davranamazlar başka şehir olsa devlette yap derdim ama diyarbakırda insana saygı yok , bu konu ile ilgili şikayette bulunacağım biraz toparlayınca…