Kızlar ben bugün 36+1 oldum bugünlerinde doğum yapanların hikayelerini çok okuyorum henüz biz de bir gelişme yok hafif bel ağrıları normal çıkan nstler ile kontrol günümü bekliyorum ama aniden birden başlayacak diye de biraz stres yok değil :) sizler ne alemdesiniz 36+ olanlar ağrı sızı heyecan var mı🥰