Rabiayce kasık ağrısı için verildiğini bilmiyordum. Benim iki defa kanamam oldu 1. Trimester ve 2. Trimesterin başında o zaman kullanmıştım, doktorunuzla görüştüğünüzde rahim içi kanamanız var mı sorun bence. Ben 2 paket bitirmiştim, etkili bir ilaç rahmi koruyor ve kullanan çok gebe var hatta günümüzde hemen hemen herkes kullanıyor bir dönem