38+1 oluyorum bebek 1 hafta önden gittiği için yarına kadar müddet vermişti kendi sancımla dogurmam için ama hiç sancim yok
Suni sancı verecek eğer ki gelmezse sezaryen olacağım
Suni sancı çekenler tavsiye verir misiniz nolur çok stresliyim çok korkuyorum en kolay şekilde nasıl dogururum nefes egzersizlerinden bahsedenler var nasıl oluyor bilmiyorum
Bir de Allah rızası için dua edip ayetel kursi okur musunuz