Kızlar sadece elektrikli değil hem elektrikli hem de indüksiyonlu ocak kullanan var mı aranızda ben yeni taktırdım ama biraz uğultu gibi ses yapıyor herkeste var mı bu sorun? Binanın elektrik hattı henüz biraz sorunlu acaba o yüzden mi yoksa bu ocaklar sıfır ses olmuyor mu zaten? Markası electrolux