Kizlar 2 gun once benden et seklinde bi parca geldi doktor bebegin kalp
Atisi iyi kanma alinida gormuyorum dedi igne ve progestan verdi dun gayeg iydim en basindan beri ne sancim nede kanamam vardi fakat gece uyandim ve kanmam baslamisti acik kirmizi renkde her silmemde kirmizi kan geliyor doktor 4 aylik yapilacak pek bisi yok dinlen dedi yasayan varmi ne yapmaliyim sizce korkuyorum