Kızlar saçımı siyaha boyuyorum hamile kaldığımdan beri 4. Aya kadar hiç boyamadım doktara randevume 1 ay vardı internetten baktım 3 aydan sonra boyanır yazıyordu baya araştırdım ve açık havada çok bekletmeden boyadım şuan 24 haftalık gebeyim doktor bitkisel boya önerdi diplere çok sürmeden bitkisel kullandığınız boya varmı yada direk hint kınasına mı boyamalıyım zaten siyah yapıyorum fikirleriniz neler ?