Kızlar kasıklarımda sancı var. Bebek de hep toplanıyor karnımda. Canım acıyor artık. Geçen gün hastaneye gittim nst de sancı çıktığı için 1 gün hastanede kaldım. Ama hala çok korkuyorum. Sanki hep sancım varmış gibi hissediyorum psikolojik mi yapıyorum bilmiyorum. Bebeğim de daha çok küçük 30 haftalık. Başına böyle durum gelen var mı? Umarım daha gelmez benim bebiş😔😔😔😔