Maryhoney Arkadaşlar ilk gebeligimde tansiyon düşüklüğünden dolayı bayılma yaşıyordum şuan 2. Gebeliğim 10 haftalık . Yine tansiyonum 9/5 8/6 çıkıyor napmam lazım
melinda- Maryhoney ben de öyleyim doğuma kadar da devam ediyor benim, bol su içmek lazım başka yapacak birşey yokmuş