Cimcime_anne06 sakin olun , kan pıhtılaşması önemli bir durumdur ben bu yüzden gebelik zehirlenmesi geçirdim ve bebeğimi 28 haftalık doğurmak zorunda kaldım, size tavsiyem sürekli doktor kontrolünde olun doktorunuz iyi işini düzgün yapan birisi olsun , ne demek kan pıhtılaşması önemsiz ben bu yüzden ölüyordum resmen , önce doktorunuzu değişin ve de acilen size ekopirin ve kan sulandırıcı başlasınlar, doğuma kadar tuz , şeker ve hamuru sıfırlayın, yürüyüş yapın bol su için…