Meral- en başlarında oluyor fazlasıyla çünkü şişmeye başlıyor sonra o acıya alışıyorsunuz yokmuş gibi ama aslında dokununca hep ağrıyor. Sonlara doğru doğuma yakın tekrar şiddetleniyor o da süt kanalları devreye giriyor diye genel anlamda göğüs ağrısı hep var ama özellikle ilk ay aşırı ağrıyordu benimki.. ben zaten göğüs ağrımdan hamile olduğumu anlamıştım