Busrahmet Merhaba kızlar bugün doktora gittim doktor bir hafta geri dedi her ne kadar bir haftayı önemsemiyoruz desede üzüldüm kilo 2250 boy 43 cm boyu falan iyi dedi ama kiloya takıldım çünkü aylardır midem problemli hiçbişey yemeğe mecalim yok resmen iştahım kesildi ve hep uyuyorum ilaçlarımı da içemiyorum çok yemek yemediğim için mide yakıyor ve bulandırıyor benim iştahım İçin bebegin kilosu İçin önerisi olan varmı? Şimdiden teşekkür ederim
Nurci Busrahmet 34+3 de gittiğimde 2180 gramdı canım banadır doktorum 1 hafta geri demişti ama internette araştırdım haftasına göre iyi kilosu
Bukre36 34+5 de 2,400 du benimde doktor gayet iyi demişti takma bence son haftalarda çok kilo alıyolar mış, muz kaşar ceviz sade soda kilo aldırıyo diyolar canım
Busrahmet Allah hepinizden razı olsun Hepimize sağlıklı,ahlaklı çocuklar nasip etsin Bir hafta geri diyince nasıl üzüldüm tahmin edersiniz normal ama yine sen bir hafta eksik gibi dedi Bende gittim hemen badem fıstık falan aldım normalde takviye hiçbişey yemiyorum ilaç bile içemiyorum yine bakınca yemememe göre iyi kilo almış allah kötüsünden şaklasın hepimizi