Kızlar selam ayın 21 inde doğum yaptım bugün 4. gün sütun var bebekte emiyo ama goguslerin taş gibi oldu yanıyo adeta hem sahip hem emziriyorum ama fazla süt gelmiyo bu şişlige ne iyi gelir acaba lütfen biri yardımcı olsun bitirdi beni bu göğüs ağrısı