yavrusincabim1807 Hamileyken sigarayı hemen bırakırım diyordum ama beni çok zorluyor içmek istemiyorum tabiki asla napıcam bilmiyorum
1sadeturkahvesii yavrusincabim1807 bende öğrenince bıraktım başlarda biraz tiksindim ama sonra geri canım çekmeye başladı hala kullanmıyorum ama aklıma düşüyor illa en iyisi aklına gelince başka şeylerle meşgul olmak sanırım 🥲
Papiiii yavrusincabim1807 aslinda en kritik ve onenli haftandasin bence hic riske atma bebegini dusun birakicaksin
Ask-bebegim yavrusincabim1807 ben de öğrendiğim de kullanıyordum 1 paketten fazla içiyordum hamileligimi öğrendiğimde 10 15 adet günde içmeye başladım 6 7. Haftaya geldiğimde bı tiksinti geldi o günden beri 1 kez ağzıma sürmedim 31.haftadayiz daha 1 duman almadım belki sizde de tiksinti olur inşallah
yavrusincabim1807 ben günde 1 paket içiyordum azaltarak bırakıcam galiba çünkü bianda yapamadım ben 2 gün oldu öğreneli 😿
1sadeturkahvesii yavrusincabim1807 ben sigara aklıma gelmesin diye hiç çay kahve bile içmiyorum artık evet zor bir süreç ama bebişini düşün öyle motive olmaya çalış 🌸
yavrusincabim1807 Papiiii inşallah allahım yardım etsin hiç canım çekmesin vicdan azabı oluyor içtiğimde zaten
Elif3333 yavrusincabim1807 günde bir pakete yakın içen ben Hamile kalır kalmaz tiksindim nasıl oldu bende anlamadım iyiki de oldu. İnşallah dogurduktan sonra tekrar baslamam🙈