Minikkush9496 11+1 haftalığız yorgunluk,tiksinme,baş ağrısı çok oluyor sizler nasıl? İkili tarama yaptırdınızmı? Ben 12+4 haftamda gitmeyi planlıyorum
Emoss17 Minikkush9496 10.1 ekimin ilk haftası gidecek kontrole ikili tarama yaptırmayı düşünmüyorum. Şu zamana kadar çok iyi geldik bakalım bundan sonra da sorun yaşamam inşallah
Snm06 Minikkush9496 13+3 um bel sırt ve bacak ağrısı hiç eksik olmuyor🥹 çok yorgun hissediyorum kendimi ben 12+1 de öğrenmiştim cinsiyetini
Hasret5506 Ben ikili tarama yaptırım 12+2 yım 1 hafta sorna hem sonuçlar hem cinsiyet için gidicem sabah bulantım arttı ara sıra baş ağrısı birde karnıma igne batma hissi var ara sıra gaz sanriim😣
1sadeturkahvesii 12+5 olduk bizde başlarda çok zorlandım mide bulantısı baş dönmesi vs ama azaldı artık çok şükür ☺️ bende ikili tarama için cuma günü gidicem
Emoss17 Cagladurukan68 doktora ve bence en önemlisi bebeg8n pozisyonu çok önemli ben ilk bebeğimi 11 haftalikken öğrenmiştim belkide erkek olduğu içindir
Melismeydan 11 haftalığım bende kusmalar devam özellikle akşam kusması kabızlık,kasık ve bel ağrısı var
3olduk haftadayız. Hazımsızlık, şişkinlik çok oluyor. Bulantılar daha azaldı sanki ama geldi mi de geliyor. 😅Dr iki hafta sonra çağırdı ikili için
Cagladurukan68 Melek2023 ya bide ben birşey diyecem doktorun.bana folio asit verdi ve 12 haftaya kadar kullanacan.dedi. ondan sonra dvitamini verdi sıvı. Şekilde. Ben. Tek.onu mu kullanacam.yoksa başka ilaç da verir mi??
Ceviz6550 Yarın 11 haftalık oluyoruz çok şükür çok iyi gidiyor hamileligim hamile değilmişim gibi sadece ara ara hafif mide bulantısı ve arada kasık ağrım oluyor o kadar inşallah böyle devam ederim bende bu hafta içi gitmeyi planlıyorum doktoruma
Melek2023 Cagladurukan68 her hamilelik kendine ozgudur. Mesela ben 13 haftaligim hala folik asit kullaniyorum baskada bsy vermedi?