Senayuzuntas Kızlar nişan mı bilmiyorum cok azcık hafif pembe bir akıntı gelmiş peceteye daha önce hep yeşil geliyordu pembe renk olması nişan oldugunu mu gösterir acaba acil beni aydınlatın elim ayagım titriyor
Papatya_kokuyo5 Senayuzuntas nişandr büyük ihtimalle canım ben nişan gördükten iki gün sonra doğurmuştum
Senayuzuntas Papatya_kokuyo5 cok azdı ama su an yok arkası geliyor mu yoksa bir kere gelip kesiliyor mu
Papatya_kokuyo5 Senayuzuntas pazar günüydü nişanı gördüm sonradan görmedim hayta emin bile olamadm pazartesi aksamı tekrardan nişan gördüm salı da akşama kadar bilet yoktu öyle tesadüfen kontrol amaclı nts ye girmek istedm sancı çıktı Altan muayene ile 8 cm açıklık oldugunu öğrendik
ctnaieeyz Senayuzuntas benim ilk geldiğinde çookk azdı sonra ertesi gün sabaha kadar başka gelmedi öğlene doğru artık kan geldi biraz gecede doğum yaptım önemli olan açılma ve bebeğin kafasının kanala inmiş olması
ctnaieeyz Senayuzuntas doktora gidin muayene olun sancılarınız varsa sonrada açılma için bol bol egzersiz
ctnaieeyz Senayuzuntas aynen öyle yapın ben ev temizlemiştim akşama kadar diğer günde koşa koşa tempolu yürüyüş yapmıştım aşırı iyi oluyo
Senayuzuntas ctnaieeyz temizlik yapamam su an annemlerdeyim yaptırmıyor ama merdiven inip cıkarım yürüyüş de yapıcam
Senayuzuntas Papatya_kokuyo5 Benim doktorum nst de sancı cıkmadıkca alttan muayene etmiyor yarın zaten komtrolum var bir sey olmasa bile gidicem
Papatya_kokuyo5 Senayuzuntas bence sancı çıkmadıkça Altan muayene olup kendimi korkutmak istemiyorum 33 haftalıkken gittim devlette küçük küçük sancıların var Altan muayene edelim dediler kabul etmedm nts de sancı yüksek çıkarsa öyle olmayı düşünüyorum 3 hafta geçti üzerinden salı günü gidicem tekrardan bakalım