Burcuilker1 sln23 merhaba ben 5+6 gittim kese Bile minnacıktı vajinal muayene ile duyulma ihtimali olsa da bence en iyi zaman 8 haftalık olduğunda git hem bebeğin kalp atışları daha sağlıklı daha net duyabilirsin ❤️
Aynurum sln23 7. Haftada duyamadık kalp atışı dr 10 gün sonra gel duyamazsak almamız gerekir dedi. Kalbim agzimda il değiştirdim 9. Haftada duyduk çok şükür 🤲🏻
Caglali Hasret5506 bebeği ne zaman gördünüz? Ben 5+3 haftalıkken gittim sadece kese vardı Şuan 6+1 günlüğüz, haftaya randevum var 7+2 olucaz 🥺
Hasret5506 Caglali şöyle ben bekledim ne kese için gittim nede başka şey için il gebeligim kürtajla sonlandı hastane yüzünden oyuzden memlekete geldim özele çıktım basimdna geçeni anlattı doktor bu bebeğin saglikl ve kalp atiminin başladığını söyledi şuan 12 +2 yiz
ozgetumer Haftada duyduk ama benim kese görünmedi vajinal ultrason ile bakınca görebildi. Rahim gerideymiş. O yüzden
Aynurum sln23 Çok teşekkür ediyorum. Cümlemizin evladını esirgesin rabbim, hepimize bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip etsin 🤲🏻
durumuufukmu sln23 5+2 de gittim ultrasonla baktık sadece kese gözüktü. Haftaya tekrar gel dedi bana göre 6+4 doktora göre 6+1 de kalp atımını jinekolojik muayene edersek duyarsın dedi. Bende tedirgin olduğum için istemedim. Haftaya tekrar gel dinleyelim dedi 🥲
sln23 durumuufukmu allahım inşallah sana da bana da miniklerimizin kalp atışını duymayı nasip etsin 🙏🏻❣️