Kızlar 29. Haftamıza girdik. Dün doktor kontrolümüz vardı, bebek baş aşağı dönmüş, doktor bu haftalarda normal olduğunu söyledi. Hatta çok aşağıda olmadığını yerinin de iyi olduğunu söyledi. Vajinal yoldan rahim ağzı uzunluğuma da bakıldı bir sıkıntı yoktu.
Bu sabah uyandığımdan beri idrar torbama aşırı baskı var, enfeksiyon sorunu da yaşıyorum ondadır dedim ama sanki bebek idrar torbasının üstünde kıpırdıyor gibi. Vajinada garip bir his, Sizce bu kadar aşağıda hissetmek normal mi? Sancım falan da yok ama insan tedirgin oluyor, daha dün kontrol edildi aklına kötü şeyler getirme diyorum ama.