Ervaduru Merhaba geçen hafta preklamsi geçirdim aynı şeyleri yaşadım, bebek için korkmayın haftası kötü değil biraz küvezde kalıp toparlar inşallah, şuanda sizin durumunuz tehlikede , ben de aynen sizin gibi tansiyon yüksekliği yaşadım sonra idrarda protein artışı tespit edildi, baş ağrısı, gözlerde şimşek çakması, şişkinlik, ödem, kalp çarpıntısı hepsini yaşadım, size tavsiyem çok fazla beklemeyin durum ciddi ise acilen bebeği alsınlar her saat geçtiğinde annenin aleyhine işliyor zaman , acilen bebeğe 2 doz ciğer geliştirici yapıp magnezyum verip sizi sezeryana alabilirler, ben bebek biraz daha içeride kalsın diye 4 gün direndim ama ölümle burun buruna gelince acilen bebeği aldılar, 3 gün yoğun bakımda kaldım, sakın o halde eve gitmeyin umarım doktorlarınız bu işi ciddiye alan insanlardır, gebelik zehirlenmesi çok tehlikeli bir durum , bebek dışarda daha iyi beslenir ve yaşar şu anda karninizda olması demek ikinizin de her saat geçtikçe zehirlenmesi demektir , eşiniz durumun ciddiyetinin farkında değil, beni acilen fakülte hastahanesine sevkettiler ameliyatıma prof girdi çünkü o sırada kriz geçirme riskim vardı çok şükür kriz geçirmedim, lütfen kendi sağlığınızı düşünün ve sakın eve o halde gitmeyin …