Feyza_d Sinemcelikkk beeen 😊 sat 8 Nisan 13 Ocak doğum tarihi görünüyor ama sezeryan olduğu için önceden alır sanırım gönlümden geçen de hep 6 ocak
Sinemmm1 Sinemcelikkk 5 Nisan erkek bebiş 7 Ocak görünüyor doğum ama bakalım bana erken doğar gibi geliyor kızım erken doğmuştu 😀
Sinemcelikkk YuvarlanamayanPaanda erkek benimde bu sene erkek senesi ve Alparslan senesi bir alparslanda benden😂💙
YuvarlanamayanPaanda Sinemcelikkk ahahah Allah emi sendemi Alparslan koyacaksın ama güzel isim ya bende seviyorum o ismi
Kirsehirli40 Benimde 8 Nisan benimde 8 ocak dediler 💙 Hepimiz hayırlısıyla sağ salim sağlıklı ve sıhhatli bir şekilde evladımızı yavrumuzu kucagimiza alır kavuşuruz 🤲 Allah istiyen herkese nasip etsin 🤍🌸
FNGNN 3 nisan olur mu😊 8 Ocak görünüyor da sezeryan olacağım galiba. 2023 mu 2024 mu olacak merak ediyorum. Erkene gün veriyorlar genelde ama bakalım.
Busraanazli Allah nasip ederse 5 ocakta kucağıma almış olacağım kızımı 🙏♥️ rabbim hepimizin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah